הרשת החברתית שעסקים חייבים להיות בה – פרסום בלינקדאין
מערכת שורשכח אדר ב, תשפב31/03/2022פרסום בלינקדאין לא דומה לפרסום בשום רשת חברתית אחרת. כאן, מקצועיות היא שם המשחק. אולי מסיבה זו שווה לקבל ליווי מקצועי ממי שמכיר מקרוב את הפלטפורמה
תגיות:לינקדאיןפרסוםעסקיםצילום: pexels
כל בעלי העסקים מכירים את לינקדאין, אבל לא כולם עושים מאמץ ליצור בה נוכחות; כי הם חשים שזה לא מתאים להם ולנישה שהם עוסקים בה, אולי כי הם חשים שתהליך הצמיחה שלהם יכול להיעצר כרגע. ובכן, טעות! פרסום בלינקדאין הוא חובה לכל בעל עסק בכל שלבי החיים של העסק שלו, גם אם הגיע לנקודה שבה מרגיש לו שהוא יכול לעצור ולהירגע, אולי להתאפס על תהליכים אחרים שקורים בעסק שלו.
אבל ביננו? כשמדובר על רשת חברתית שרק בישראל מחוברים אליה למעלה ממיליון בני אדם (ועוד 300 מיליון ברחבי הכדור), האם באמת תרצו לפספס את זה? חישבו על כך – מיליוני הזדמנויות לשיתופי פעולה ענפים, קידומים וכיוונים שלא חשבתם עליהם, מחכים לכם בלינקדאין. אסור לכם לפספס את זה.
הכל על פרסום בלינקדאין
לינקדאין פרצה לחיינו בשנת 2002, ובמשך כמה שנים התמקדה בעיקר בעולמות משאבי האנוש והגיוס. עם השנים, כשהיה ברור שנטוורקינג הוא לא פחות חשוב, החלה לינקדאין להקדיש לא מעט משאבים גם לפן הזה. כיום, פרסום בלינקדאין משמעותו לשגר קצה חוט, בהנחה שמישהו יתפוס אותו מהצד השני. כך, שני הצדדים ירוויחו אולי קשר עסקי חדש וזו, כל משמעות הנטוורקינג
ריב הופמן, המייסד של לינקדאין, הגדיר את הפלטפורמה שלו כך, “כדי לייצר עסקה מוצלחת, חשוב ליצור פלטפורמה של קשרים בינאישיים. גם לאחר כמה שנים שהמערכת משתכללת, עדיין אפשר למצוא את אותו בסיס ישן וטוב שמאפשר ליצור קשרים נכונים מול ספקים, עובדים, עסקים ולקוחות, כשהשיטה עצמה משתנה ומתעדכנת".
אז אחרי כל המילים הגדולות הללו, למי בעצם לינקדאין פונה?
פרסום בלינקדאין הוא בשורה התחתונה, אחד הצעדים החשובים שתוכלו לעשות למען הקריירה שלכם ולמען צמיחה עסקית. בלחיצת כפתור אחת נפתחות כל כך הרבה אפשרויות, כך שאם בידיכם עסק – בכל נישה ומכל מקום בעולם, שווה לכם להיכנס לרשת החברתית הנפלאה והמיוחדת הזו ולראות מה יש לה להציע!
ליווי מקצועי לצעדים ראשונים
עם זאת, פרסום בלינקדאין לא דומה לפרסום בשום רשת חברתית אחרת. כאן, מקצועיות היא שם המשחק. אולי מסיבה זו שווה לקבל ליווי מקצועי ממי שמכיר מקרוב את הפלטפורמה, שיוכל להנחות אתכם בפתיחת פרופיל, בסגנון הפוסטים שכדאי לכם להעלות, ביצירת קשרים ענפים ועוד רבים ונפלאים. מובן שתמיד אפשר לשלב את השירות עם ניהול של רשתות חברתיות נוספות הקשורות לעסק שלכם, כך שתוכלו להוריד לחלוטין את הדאגה מלבכם, לאפשר למקצוענים לקדם אתכם מאחורי הקלעים ולהתמקד בעצמכם בתהליכים אחרים הקשורים לקידום, פיתוח והצלחה עסקית.
אבל ביננו? כשמדובר על רשת חברתית שרק בישראל מחוברים אליה למעלה ממיליון בני אדם (ועוד 300 מיליון ברחבי הכדור), האם באמת תרצו לפספס את זה? חישבו על כך – מיליוני הזדמנויות לשיתופי פעולה
צילום: pexels
הכל על פרסום בלינקדאין
לינקדאין פרצה לחיינו בשנת 2002, ובמשך כמה שנים התמקדה בעיקר בעולמות משאבי האנוש והגיוס. עם השנים, כשהיה ברור שנטוורקינג הוא לא פחות חשוב, החלה לינקדאין להקדיש לא מעט משאבים גם לפן הזה. כיום, פרסום בלינקדאין משמעותו לשגר קצה חוט, בהנחה שמישהו יתפוס אותו מהצד השני. כך, שני הצדדים ירוויחו אולי קשר עסקי חדש וזו, כל משמעות הנטוורקינג
ריב הופמן, המייסד של לינקדאין, הגדיר את הפלטפורמה שלו כך, “כדי לייצר עסקה מוצלחת, חשוב ליצור פלטפורמה של קשרים בינאישיים. גם לאחר כמה שנים שהמערכת משתכללת, עדיין אפשר למצוא את אותו בסיס ישן וטוב שמאפשר ליצור קשרים נכונים מול ספקים, עובדים, עסקים ולקוחות, כשהשיטה עצמה משתנה ומתעדכנת".
אז אחרי כל המילים הגדולות הללו, למי בעצם לינקדאין פונה?
• לאנשי עסקים
• למחפשי עבודה
• למעסיקים ובעלי עסקים
• ליזמים
• לעובדים בתחילת דרכם
• למשפיענים
• למי שמעוניין ליצור קשרים עסקיים ומקצועיים
• לאנשי מכירות
• לסטודנטים שמבקשים להתכונן טוב יותר לשוק העבודה
• עובדי הייטק
פרסום בלינקדאין הוא בשורה התחתונה, אחד הצעדים החשובים שתוכלו לעשות למען הקריירה שלכם ולמען צמיחה עסקית. בלחיצת כפתור אחת נפתחות כל כך הרבה אפשרויות, כך שאם בידיכם עסק – בכל נישה ומכל מקום בעולם, שווה לכם להיכנס לרשת החברתית הנפלאה והמיוחדת הזו ולראות מה יש לה להציע!
ליווי מקצועי לצעדים ראשונים
עם זאת, פרסום בלינקדאין לא דומה לפרסום בשום רשת חברתית אחרת. כאן, מקצועיות היא שם המשחק. אולי מסיבה זו שווה לקבל ליווי מקצועי ממי שמכיר מקרוב את הפלטפורמה, שיוכל להנחות אתכם בפתיחת פרופיל, בסגנון הפוסטים שכדאי לכם להעלות, ביצירת קשרים ענפים ועוד רבים ונפלאים. מובן שתמיד אפשר לשלב את השירות עם ניהול של רשתות חברתיות נוספות הקשורות לעסק שלכם, כך שתוכלו להוריד לחלוטין את הדאגה מלבכם, לאפשר למקצוענים לקדם אתכם מאחורי הקלעים ולהתמקד בעצמכם בתהליכים אחרים הקשורים לקידום, פיתוח והצלחה עסקית.
הוסף תגובה
עוד ממערכת שורש
עוד בנושא עסקים